1
Zarządzanie wiedzą o kontrahentach
- gromadzenie dowolnych informacji nt. kontrahentów
2
Historia kontaktów
- gromadzenie całej historii kontaktów z kontrahentem
3
Zarządzanie dokumentami
- gromadzenie w formie elektronicznej wszelkich dokumentów dotyczących kontrahentów.
4
Baza dokumentów wzorcowych
- baza dokumentów wzorcowych umożliwia stworzenie listy najczęściej używanych dokumentów
5
Delegowanie zadań
- przydzielanie i kontrola realizacji zadań wobec danego kontrahenta
6
Raportowanie
- OKAY CRM posiada zdefiniowaną listę kilkudziesięciu raportów
7
Zarządzanie projektami
- umożliwia pełną kontrolę realizacji złożonych procesów w firmie
8
Zarządzanie listami
- tworzenie list kontrahentów spełniających określone warunki (np. przynależności do określonych grup, branż, itp.)
9
Zarządzanie kampaniami
- funkcja ta doskonale nadaje się do sprawdzania efektywności kampanii marketingowych
10
Współpraca z Ms Office
- umożliwia między innymi korespondencję seryjną oraz import danych z Excela oraz Outlooka oraz import / eksport emaili
11
Deduplikacja danych
- inteligentne wyszukiwanie duplikatów kontrahentów bez względu na to w jaki sposób zapisano nazwę kontrahenta
12
Kreator Wdrożenia
- jego głównym zadaniem jest łatwa konfiguracja OKAY CRM
13
Możliwość dostosowania widoku pracy
- jedną z ciekawszych funkcji OKAY CRM jest możliwość konfigurowania widoków kontrahentów, osób, projektów, historii czy zadań w Formularzu Głównym
14
System praw dostępu
- każdy z użytkowników posiada określone uprawnienia do poszczególnych obiektów (kontrahent, osoba, projekt itd.)
15
Pola wymagalne
- pola wymagalne (oznaczone na formularzu kolorem niebieskim) muszą być uzupełnione przez użytkownika w trakcie dodawania lub edycji danych
16
Szybkość i łatwość obsługi
- program został wyposażony w wiele narzędzi ułatwiających pracę i przyspieszających wprowadzanie danych
17
Integracja z systemami do zarządzania przedsiębiorstwem
- OKAY CRM w wersji 2.0 umożliwia współpracę z wieloma systemami wspomagającymi zarządzanie przedsiębiorstwem (CDN Optima, WF-Mag, SubiektGT oraz z innymi na życzenie)
18
Import Emaili
- system umożliwia regularne importowanie danych (wiadomości email) ze skrzynki programu MS Outlook (Inbox, Sent Items) lub Thunderbird (Inbox)
19
Zadania i terminy w kalendarzu
- każde wprowadzone do OKAY CRM zadanie może być jednocześnie widoczne w profesjonalnym graficznym kalendarzu. Wymaga to jednego kliknięcia myszki
20
Wysyłanie emaili
- kliknięcie myszką w jakimkolwiek miejscu programu na adres email powoduje automatyczne utworzenie nowej wiadomości emaila
21
Współpraca z Microsoft Excel
- dane na temat kontrahentów przechowywane w arkuszach programu Microsoft Excel mogą uzupełnić tworzoną bazę danych
Prezentacja rozwiązania OKAY 2.0
Szczegłowy opis przykładowej funkcjonalności zawartej w oprogramowaniu OKAY CRM 2.0
Strona producenta oprogramowania